FESTIUS/ NO LECTIUS 2023-24

RECORDAU: NO LECTIU: 27/05/2024.

Els dies lectius són de dia 11 de setembre a 21 de juny.

• Vacances de Nadal: del 22 de desembre de 2023 al 5 de gener de 2024, ambdós inclosos.
  • Vacances de Pasqua: del 28 de març al 5 d’abril de 2024, ambdós inclosos.
  • Dies festius: 12 d’octubre, 1 de novembre, 6 i 8 de desembre, 6 de gener, 1 de març i 1 de maig.
  • Festa escolar unificada: 29 de febrer.
  • Els dies no lectius (dos per substitució de festes locals i dos per lliure disposició): 13/10/2023, 28/02/2024, 04/03/2024 i 27/05/2024.

Seguiment d’avaluació

Benvolgudes famílies,

A partir de dia 27/03/2024 a les 15 hores es podran consultar els resultats del seguiment de l’avaluació a través del GestIB.

Dins l’apartat qualificacions es trobarà l’informe de criteris i l’avaluació (només a educació primària).

Simulacre d’incendi a l’escola

Un curs més, hem realitzat un simulacre d’incendi per tal que alumnat, docents i personal de l’escola conegui el pla d’emergència del centre.

Enguany es simulava un foc al primer pis i tots els alumnes de 5è han participat d’un Role-play per tal de millorar el grau de coneixement en cas de situació d’emergència . Gràcies a la participació dels bombers, Protecció Civil, Policia Local… de Montuïri hem pogut experimentar la seva actuació amb el rescat dels companys.

Fes clic a la fotografia per visualitzar més imatges.

25 N

Des del CEIP JOAN MAS I VERD amb motiu del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, mostram el rebuig vers la violència que reben les dones, infants i adolescents i manifestam la necessitat de donar una resposta a la violència estructural que són les violències masclistes.

Visibilitzem les violències masclistes en l’àmbit educatiu. Previnguem-les!

LLETRA DE LA CANÇÓ

MÚSICA

ÀLBUM DE FOTOS

Gràcies AFA per les xapes del 25N.