Tema central

Aquest curs celebrem el 90è aniversari de l’escola!

Enguany és un curs molt especial per a la nostra comunitat educativa, ja que l’escola celebra el seu 90è aniversari! Al llarg d’aquests 90 anys, hem crescut, ens hem adaptat als canvis i hem format a generacions d’alumnes amb un compromís ferm amb l’educació de qualitat.

Durant tot el curs, la celebració del 90è aniversari serà el tema central, i hem preparat un seguit d’activitats relacionades amb aquesta efemèride, tant dins com fora de les aules. Aquestes activitats, a més de celebrar la nostra història, ens ajudaran a reflexionar sobre els valors que han guiat el nostre camí i com volem afrontar els reptes del futur.

Alguns exemples d’activitats que realitzarem són:

• Exposició històrica: on podrem veure la transformació de l’escola al llarg de les dècades amb fotografies, objectes i records dels alumnes i professors que han format part de la nostra història.
  • Jornades temàtiques: a través de tallers i projectes, els alumnes exploraran diferents moments de la història de l’escola i la seva relació amb esdeveniments socials i culturals importants.
  • Concurs d’idees per al futur: els alumnes proposaran idees innovadores per al futur de l’escola, fent servir els coneixements que han adquirit al llarg del curs.
  • Festa especial: organitzarem una festa on convidarem antigues generacions d’alumnes i mestres per a compartir records i celebrar aquest moment únic tots plegats.

Us animem a seguir de prop totes les activitats i a participar en aquesta celebració tan important! Aquest serà un curs per recordar, on tots plegats commemorarem la trajectòria de l’escola i mirarem cap al futur amb il·lusió i entusiasme.