Tema central

Descobreix els Pobles del Pla de Mallorca: El Tema Central del Curs d’enguany!

Ens complau anunciar que ens aventurarem a explorar els pobles del Pla de Mallorca com a tema central del curs!

Cada classe de l’escola estarà immersa en l’estudi d’un poble del Pla, aprofundint en la seva història, cultura i tradicions. A través d’activitats i sortides especials relacionades amb aquests pobles, els nostres alumnes tindran l’oportunitat d’aprendre de primera mà sobre la riquesa cultural que aquesta regió ofereix.

Des de visites a llocs emblemàtics fins a tallers artesanals i entrevistes amb habitants locals, estem preparant una experiència educativa enriquidora que sens dubte captivarà l’interès dels nostres alumnes.

Per fer-ho encara més emocionant, la nostra Setmana Cultural i el Concert de Primavera també estaran vinculats a aquesta temàtica, oferint als nostres alumnes la plataforma perfecta per mostrar els seus coneixements i compartir les seves experiències amb tota la comunitat escolar.

Us convidem a unir-vos a nosaltres en aquest viatge d’aprenentatge i descoberta dels pobles del Pla de Mallorca. Estigueu atents als nostres canals de comunicació per a més detalls sobre les activitats i sortides planificades.

Amb l’entusiasme al màxim,