Menjador

Aquest servei ho gestiona l’empresa Comensals des de la concessió per concurs públic des del mes de gener de 2020.

L’empresa pretén oferir plats casolans, plats típics de les Illes Balears i aliments integrals. A més a més, s’incorporen productes ecològics i de proximitat per tal de garantir que els productes siguin de temporada i el més nutritius possibles.

Hi ha menús especials específics (al·lèrgies, intoleràncies, dietes religioses, hipocalòriques…) per aquells alumnes que ho requereixin.

Els menús estan elaborats per la dietista-nutricionista Neus Goyeneche seguint les pautes establertes per la Conselleria de Salut.

El menú es pot consultar a la web del centre, al taulell d’anuncis i a la web de Comensals.

El menjar és elaborat per la cuinera en el centre i hi ha dues monitores per atendre a l’alumnat.

Els pares/mares interessats en poden degustar el menú i comprovar el funcionament del servei apuntant-se prèviament.

REVISIÓ DELS PREUS DEL MENJADOR ESCOLAR AL CONSELL ESCOLAR DE CENTRE (16/12/2021):

• El preu mensual del servei a partir de desembre de 2021 és de 106,48€ i pels esporàdics el preu del tiquet a partir de la data de la reunió del Consell Escolar és de 6,8€.

Els usuaris eventuals han d’avisar almenys el dia anterior abans de les 13 hores per correu electrònic al centre: ceipjoanmasiverd@educaib.eu . S’avisarà si es pot fer ús del menjador garantint les mesures sanitàries vigents. Es poden adquirir els tiquets a la secretaria del centre dilluns i dijous a les 9 hores o avisant prèviament, els alumnes usuaris donaran els tiquets el dia que quedin al menjador a les monitores.

MESURES COVID: per tal de garantir el distanciament interpersonal d’1,5 metres dins el mateix grup estable i d’almenys 1,5 metres entre diferents grups estables s’utilitza el menjador escolar i una aula de 6è de primària.

HORARI DEL MENJADOR

De dilluns a divendres

De 14 a 15 hores

GUARDERIA DE MENJADOR (inclòs en el preu)