Menjador

Aquest servei ho gestiona l’empresa Comensals des de la concessió per concurs públic des del mes de gener de 2020.

L’empresa pretén oferir plats casolans, plats típics de les Illes Balears i aliments integrals. A més a més, s’incorporen productes ecològics i de proximitat per tal de garantir que els productes siguin de temporada i el més nutritius possibles.

Hi ha menús especials específics (al·lèrgies, intoleràncies, dietes religioses, hipocalòriques…) per aquells alumnes que ho requereixin.

Els menús estan elaborats per la dietista-nutricionista Neus Goyeneche seguint les pautes establertes per la Conselleria de Salut.

El menú es pot consultar a la web del centre, al taulell d’anuncis i a la web de Comensals.

El menjar és elaborat per la cuinera en el centre i hi ha dues monitores per atendre a l’alumnat.

Els pares/mares interessats en poden degustar el menú i comprovar el funcionament del servei apuntant-se prèviament.

El preu mensual del servei és de 116,15€ i pels esporàdics de 7,37€.

Els usuaris eventuals han d’avisar almenys el dia anterior abans de les 14 hores per correu electrònic al centre: ceipjoanmasiverd@educaib.eu . S’avisarà si es pot fer ús del menjador garantint les mesures sanitàries vigents. Es poden adquirir els tiquets a la secretaria del centre avisant prèviament, els alumnes usuaris donaran els tiquets el dia que quedin al menjador a les monitores.

MESURES COVID: per tal de garantir el distanciament interpersonal d’1,5 metres dins el mateix grup estable i d’almenys 2 metres entre diferents grups estables s’utilitza el menjador escolar i l’aula de 6è.

HORARI DEL MENJADOR

De dilluns a divendres

De 14 a 15 hores

GUARDERIA DE MENJADOR (inclòs en el preu)