Informació inici curs escolar 2023-24

INICI: DILLUNS, 11 DE SETEMBRE

ENTRADES/SORTIDES:

A primària les portes s’obriran a les 08:55 i es tancaran a les 09:05 (arribar més tard sense motiu justificat suposa falta de puntualitat). La sortida és a les 14:00 per a tots els grups.

Els grups de 1r, 2n i 3r entraran per la rampa.

Els grups de 4t, 5è i 6è per l’entrada principal.

A infantil les portes s’obriran a les 08:55 i es tancaran a les 09:10. La sortida serà de les 13:55 a les 14:05.

L’entrada per a les famílies és manté només en cas de necessitat d’acudir a la secretaria del centre. Recordau que vos podeu posar en contacte amb el centre a través del telèfon 971161560 (en horari lectiu), via correu electrònic o GestIB amb el tutor/a dels/les vostres fills/es o a través del correu del centre: ceipjoanmasiverd@educaib.eu

Per evitar el pas per la carretera per anar a infantil es pot accedir a través del Carrer de Sa Torre o també es podrà entrar per l’edifici de primària fins a la barrera de dalt l’escala on hi haurà un mestre per acompanyar a l’alumnat fins a infantil.

REUNIONS INICI DE CURS: les reunions de grup d’inici de curs es realitzaran entre la darrera setmana de setembre i els primers 15 dies d’octubre.

VOS DESITJAM UN BON CURS 2023-24!!