Nadal 2021

Tot i no acabar el trimestre com havíem planificat, volíem desitjar-vos unes bones festes.

Ahir, el patge Reial ens va comunicar que la bústia estarà davant l’Ajuntament per seguir recollint totes les cartes dels nins i nines de Montuïri, carregades de bons desitjos i il·lusió.

Cuidau-vos molt, gaudiu d’aquestes màgiques festes i esperam retrobar-nos dia 10 de gener.

Patge Reial amb les claus màgiques del poble de Montuïri.

Revisió preus menjador escolar

REVISIÓ DELS PREUS DEL MENJADOR AL CONSELL ESCOLAR DE CENTRE (16/12/2021):

• El preu mensual del servei a partir de desembre de 2021 és de 106,48€ i pels esporàdics el preu del tiquet a partir de la data de la reunió del Consell Escolar és de 6,8€.

Eleccions Consell Escolar

NOU CONSELL ESCOLAR:

Composició del Consell Escolar.

Representant de l’AMIPA: Joan Jaume Roca Noguera

Representant de l’Ajuntament: Antoni Miralles Niell

Representants dels professors: Margalida Bauzà Barceló, Maria Antònia Cerdà Garau, Jerònima Grimalt Julià, Margalida Nicolau Pocoví, Maria Vidal Rossinyol

Representants dels pares i mares: Maria Capa Corrales, Maria Portell Amengual, Carolina Rosselló Horrach, Àfrica Serra Hernaiz

Secretari: Gabriel Miralles Pizà

Cap d’Estudis: Maria Vicenta Obrador Hinarejos

Directora: Paula Amengual Vanrell

Nosaltres també celebram el 25N

El 25 de novembre “Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència vers les Dones” , aprovat per l’Assemblea General de les Nacions Unides en la seva resolució 54/134 el 17 de desembre de 1999.

La violència contra les dones es presenta en molts àmbits: física, sexual, psicològica i econòmica, totes les quals s’interrelacionen i les afecten en diferents nivells.

La nostra escola s’ha sumat juntament amb 60 centres més de les illes a la campanya “25N, Aquí i allà, contra les violències masclistes”, de Feminisme a l’escola. Els alumnes del nostre han fet de reporters i explicat algunes activitats que es fan a l’escola per al foment de la igualtat i la prevenció de les violències masclistes.

Hem preparat tot un seguit d’accions i materials per sensibilitzar i prevenir millor qualsevol forma de violència masclista.

A cada curs s’han treballat amb diferents propostes els conceptes de feminisme, masclisme i violència de gènere.

Aquí podeu veure alguns exemples:

-3 anys: Contes: La tortuga Clementina, Rosa caramel i Orelles de papallona (contes lila). Converses a partir d’ imatges
-4 anys: converses a partir de contes i a partir d’imatges.
5 anys: contes liles i converses sobre imatges de Convivència.
-1r curs: contes liles, entrevista a una padrina i “Qui fa què a casa?”
-2n curs: Entrevista a dues padrines sobre com era la seva infantesa.
-3r curs: contes liles, Fotografies Abans i ara/Aquí i allà; CARTELLS i visita a l’exposició de les dones a Nigèria a l’Ajuntament.
-4t curs: Contes liles, “Qui fa què a casa?” i fotografies Abans i ara / Aquí i allà.
-5è curs: ”VOLEM i NO VOLEM” (5è A5è B) “QUI FA QUE A CASA” (5èA 5èB) visita a exposició “AL NÍGER, COM A LA RESTA DEL MÓN, ELLES TRIEN” xerrada per part de Silvestre del Río “LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE A LES XARXES SOCIALS” (ÀLBUM DE FOTOS)
-6è curs: Llegim titulars de diaris sobre notícies relacionades amb la violència de gènere.
Mirada enrere i mirada cap al futur.

Les verges

Com sabeu, dia 21 d’octubre, és el dia de Les Verges. L’oloreta de bunyols, el trui de famílies davant la cuina fregint, els nins engrescats cantant les cançons típiques d’aquest dia, només pot fer-se present al record i a la il.lusió que prest es pugui tornar a celebrar. Un any més ens ha tocat viure-ho amb la distància que requereix la situació actual. Des de la nostra escola vos desitjam una bona diada i que gaudiu molt dels bunyols!

Recordam la festa d’anys anteriors

CURS 2006-07

CURS 2011-12

CURS 2019-20

Els delegats d’aquest curs

Vos presentam els delegats d’aquest curs 2021-22 de la nostra escola. Cada un d’ells/es representaran la seva classe i seran una peça clau pel bon funcionament del grup.

Les seves funcions seran preocupar-se dels problemes de la classe, aportar iniciatives positives per millorar el funcionament del grup classe i tenir inicatives per tal d’establir bones relacions entre el professorat i l’alumnat.

Inici de curs 2021-2022

DIVENDRES, 10 DE SETEMBRE DE 2021

Normes COVID

• A primària ús obligatori de mascareta a l’interior i exterior.
  • Neteja i desinfecció de mans a les entrades i sortides de l’aula.
  • No acudir al centre en cas de presentar simptomatologia compatible amb la COVID-19, els que estiguin en aïllament per diagnòstic o els que estiguin en quarantena domiciliària per haver tingut contacte estret amb alguna persona amb símptomes o diagnosticada de COVID-19.

ENTRADES I SORTIDES

• Entrades i sortides escalonades: utilitzar els diferents accessos per evitar aglomeració a les entrades i sortides del recinte escolar.
  • Els pares, mares i acompanyants no entraran dins el recinte com a norma general a les entrades i sortides. Hi haurà un mestre de torn a les diferents entrades i sortides i els tutors a les corresponents aules.

Els germans poden entrar junts per l’entrada del germà que arribi primer i sortir junts amb el germà que surti més tard. Si un germà va a educació infantil poden entrar/sortir junts per l’entrada d’infantil.

SERVEIS Inici dels serveis d’escola matinera (entrada per primària de 7 a 9 hores) i menjador escolar (de 14 a 15h i fins a les 16 hores guarderia de menjador) dia 10 de setembre de 2021.

LLISTES GRUPS NOUS (4T EI, 1R, 3R I 4T EP PENJADES AL TAULÓ D’ANUNCIS DE PRIMÀRIA).

CLAUSTRE 2021/2022 – TUTORIES (Clicau a sobre)

DIES NO LECTIUS ELEGITS PEL CENTRE: 11 D’OCUTBRE, 07 DE DESEMBRE, 25 DE FEBRER I 16 DE MAIG.