Menjador escolar 2020-2021

S’han organitzat els espais per tal d’ubicar els alumnes que queden tot el mes inscrits al menjador escolar fins a dia d’avui (pagant les mensualitats per domiciliació) que començarà a partir de dilluns 14 de setembre.

S’ha de garantir que els grups estables es mantinguin agrupats entres si, mantenint la distància d’un metre i mig entre ells i amb una distància de més de dos metres entre les diferents agrupacions de grups estables.

Per aquest motiu, s’utilitzaran com espais de menjador a partir de les 14,05 hores les aules de primer d’educació primària, les aules de sisè d’educació primària i la sala de menjador.

Els alumnes que venguin al menjador dies fixes a la setmana (és a dir, no tot el mes però sempre els mateixos dies de la setmana) haureu d’emplenar el full d’inscripció indicant els dies de la setmana que es farà ús del servei i entregar-ho a secretaria. Podreu començar a fer ús del servei de menjador a partir de dilluns 21 de setembre. Durant la propera setmana (del 14 al 18 de setembre) podreu comprar els tiquets de 9,10 a 10,00 hores i de 13,00 a 13,40 hores a secretaria. Anirem obrint de manera escalonada evitant aglomeracions tant a dins com a fora del centre, vos demanam que mantingueu la distància de seguretat i l’ús de mascareta.

Els alumnes eventuals hauran d’enviar un correu al centre ceipjoanmasiverd@educaib.eu especificant el dia que han de fer ús del servei i les dades de l’alumne (nom, llinatges i nivell), sempre com a mínim, el dia anterior abans de les 14 hores per tal de poder garantir les mesures. En cas que no es puguin garantir s’avisarà a la família. S’han d’adquirir els tiquets prèviament a la secretaria del centre.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

A continuació vos podeu descarregar el full d’inscripció al menjador escolar pel present curs escolar. El podeu entregar emplenat i signat per correu electrònic o bé entregar-lo a secretaria.

Inscripció curs 2020-21 CEIP JOAN MAS I VERD