Desescalada Fase III

Com bé sabeu, d’ençà de dilluns dia 8 de juny hem entrat a la fase 3 de desescalada. Per tal motiu vos volem informar sobre les instruccions que la Conselleria d’Educació i Universitat del Govern de les Illes Balears ens ha fet extensives:

– Continua l’ensenyament en línia.

– Es poden realitzar activitats presencials puntuals: tutories d’orientació o de matèria i activitats de reforç amb cita prèvia, individual o en grups de com a màxim 10 alumnes a infantil i 15 alumnes a primària.

– Les tutories o activitats de reforç se sol·liciten a la direcció del Centre i ho poden fer alumnes, famílies o professors.

– Per part dels/ les tutors/es s’organitzarà una tutoria presencial de grup respectant el nombre màxim d’alumnes.

– Els alumnes que venguin han de seguir les mesures d’higiene i seguretat: mirar-se la temperatura abans de venir al centre, rentar-se les mans i usar mascareta per entrar al centre (la tutoria es durà a terme respectant les distàncies de seguretat de 2m).

– S’evitaran les aglomeracions: només estan permeses les visites de pares, mares o altres persones per a realitzar gestions que hagin de ser presencials i sempre amb cita prèvia.

– L’entrega de notes serà presencial amb cita prèvia acordada a través d’un formulari en línia que compartirem properament.

– La direcció del Centre ha preparat un formulari que pretén conèixer el grau de satisfacció en aquest període de confinament. Serà totalment anònim i agrairem la màxima sinceritat ja que ens servirà per poder millorar la nostra tasca educativa. Hi podeu accedir en el següent enllaç: https://forms.gle/C9Vkd9QFbbx92dBf9

– El llistat de material del curs 2020-2021 es publicarà a la web del centre.

– L’escola oferirà el Programa d’Acompanyament Escolar (PAE) durant el mes de juliol per alumnes de 5è i 6è d’educació primària que es trobin en situació especialment vulnerable per motius socioeconòmics o socioculturals, risc d’abandonament escolar i dificultats d’aprenentatge.