Treballam el dia 8 de març

Ens volem sumar a la jornada del 8 de març que reivindica la igualtat de tracte per a les dones. Des del camp educatiu tenim la responsabilitat de posar les bases per transformar una realitat encara molt desigual, arrelada en una cultura patriarcal. En aquest sentit la coeducació esdevé un camí per assolir un món millor.

Malgrat tot el curs treballam la coeducació, a finals de febrer ens preparàrem de manera més intensa per a la celebració del 8M. Gaudírem  amb els contes de les Motxilles Liles, material en préstec del Centre de Professors de Manacor.
Durant la setmana del 9 al 13 de març hem treballat la coeducació mitjançant el cinema ja que és el tema central d’aquest curs.
A partir de la pel·lícula cada nivell ha pogut debatre,  compartir punts de vista… que llavors hem plasmat a la CARTELLERA 8M.
Així tots ens hem pogut enriquir també amb les conclussions dels altres.
JUNTS PER LA IGUALTAT!
El color LILA ens ajuda a recordar-ho i el tendrem present al pati amb les botelles penjades.

ALUMNES DE 6è

ALUMNES DE 5è

Presentacions “el paper de la dona en la música”

5èA