INFORMACIÓ MENJADOR

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, l’AMIPA el passat mes de juny va presentar la renúncia a continuar amb la gestió del menjador escolar i per tant la Conselleria d’Educació ha tret a concurs la licitació de la prestació del servei de menjador del CEIP Joan Mas i Verd pels propers tres anys entre empreses del sector.

Una vegada resolt el concurs l’empresa que ha resultat adjudicatària és COMENSALS al haver obtingut major puntuació. Es tracta d’una empresa amb provada experiència en el sector. La modalitat de contracte és de “cuina in situ”, és a dir, que tot el menjar s´ha d’elaborar a la cuina del centre subrogant el personal que actualment està desenvolupant la seva tasca des de ja fa anys al nostre menjador.

Comensals” començarà la seva activitat el primer dia lectiu del mes de gener de 2020, dia 8 de gener, després de les vacances de Nadal.

El Consell Escolar del centre fixarà el preu diari del menú a partir de l’oferta presentada a la Conselleria tenint en compte:

El preu diari del menú (sense el cost dels monitors) que figura a l’oferta que ha presentat l’empresa adjudicatària.

El nombre de monitors encarregats d’atendre els alumnes, el seu horari i el cost d’aquest personal (d’acord amb el cost econòmic diari que figura a l’oferta de l’empresa adjudicatària), que es prorratejarà entre els usuaris del menjador.

El sistema de pagament prèvia aprovació del Consell Escolar segurament seria similar al que tenim a l’actualitat i vetllarem per tenir uns preus a l’abast de les famílies sempre i quan no suposin una insuficiència per a l’empresa.

L’empresa és la primera interessada en no haver de posar uns preus elevats per tenir un major nombre d’usuaris. L’empresa facilitarà a cada alumne fixe un calendari amb els menús mensuals i així mateix es podran consultar a la web de l’empresa i del centre.

La primera setmana de gener us notificarem el preu alumne diari, mensual i els dels eventuals (10% més). En aquest moment ho desconeixem perquè depèn dels costos laborals.

Per a qualsevol dubte restam a la vostra disposició.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *