CALENDARI MONTUIRER

Ja és aquí el Calendari Montuïrer!

Com ve essent habitual les il·lustracions han estat realitzades pels alumnes de 1r d’Educació Primària del nostre Centre. El proper 2020, i donat que serem en any Olímpic, ha fet que el motu de les il·lustracions fos la celebració dels XXXII Jocs de la Olimpíada que tendran lloc a la capital nipona, la ciutat de Tòquio. Tant els alumnes de l’esmentat curs, com la seva mestra, na Xisca Puigserver i del mestre de música Santi Comas, han fet un excel·lent treball, fent del calendari una iena útil i a la vegada digna de ser contemplada durant tot l’any penjada a la paret.

Enhorabona a tots els que hi heu pres part!

FES CLIC PER VISUALITZAR-LO

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *