AUXILIAR DE CONVERSA

Aquest curs tornam a disposar d’una auxiliar de conversa nadiua en el nostre centre. El seu nom és Meiling Colorado, nascuda a Londres, i treballarà els dimecres i divendres de 9 a 13 hores en el nostre centre. Tots els cursos disposaran d’una sessió quinzenal amb l’auxiliar. La seva tasca és la de potenciar la competència comunicativa en llengua anglesa de l’alumnat. Suposarà una continuïtat a la tasca realitzada pels altres auxiliars de conversa que l’han precedida. Així l’alumnat del centre podrà interactuar, reforçar i millorar les destreses orals a través de pràctiques específiques de conversa amb una persona nadiua que li proporcionarà un bon model de correcció fonètica i gramatical de la llengua.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *